D1: GJØVIK FOR STERKE IGJEN

2. Div Dame: Brumunddal IBK – Gjøvik IBK 3-12 (1-4)(1-4)(1-4)

Brumunddal gjorde seg klare for sin andre kamp denne uken, denne gang mot Gjøvik.
Det var god stemning i garderoben før kamp og vi var klare for en god match. Jentene var revansjelystne da det ble tap mot Gjøvik på bortebane tidligere denne sesongen. Med tre innbyttere og en meget spent Christine Lunde Opseth som spiller sin førte kamp for Brumunddal IBK var vi klare for å sette i gang kampen. Før 10 minutter var spilt ledet Gjøvik med tre mål. På det fjerde skal det visst skje, da setter Kristin Mostuen ballen i nettet. Gjøvik setter enda en ball i målet før 1 periode er over.
Etter en runde i garderoben med påfyll av vann og rosiner blir vi enige om å kjøre på videre. På tiden 22.45 scorer Gjøvik. 3 minutter senere sender Heidi Frogner en ball til Kristin Mostuen, som igjen setter den i mål. Vi jubler og er klare for flere mål, men det blir Gjøvik som setter to susere i nettet videre i omgangen.
Vi bestemmer oss for å ha det moro og går på tredje periode med god stemning i laget, men vi blir raskt satt tilbake da Gjøvik scorer tre raske mål. Vi har mange sjanser på motstander sitt mål, men ballen spretter ikke helt vår vei i dag. På tiden 56.54 får Heidi Frogner endelig ballen i målet med assist fra Kristin Mostuen. Det var deilig! Gjøvik scoret kampens siste mål før vi avslutter med en kort utvisning til Annette Dæhlin for holding på tiden 59.53.