Grasrotandelen

Om Brumunddal

Grasrotlogo_redigert

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.
Vi oppfordrer deg til å støtte oss i BRUMUNDDAL INNEBANDYKLUBB!

Hvis de tilknytter oss som sin grasrotmottaker, vil vi motta inntil 5% av spillinnsatsen. Og best av alt, hverken innsats, premie eller vinnersjanser reduseres!

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine – Lotto, Tipping og Joker for eksempel – og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Flax, Extra og Belag.)
Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din – du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på en av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer.

Last ned strekkode for Grasrotandelen her
  1. Send SMS med; GRASROTANDELEN   992950870    til   60000 (tjenesten er gratis)
  2. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.
  3.  Norsk Tipping Mobilspill.

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.

Takk for at du støtter oss via Grasrotandelen..

.