ALL AKTIVITET AVLYSES

Brumunddal Innebandyklubb avlyser all aktivitet

På grunn av situasjonen rundt pandemien Korona (COVID-19) har styret i Brumunddal innebandyklubb bestemt at all aktivitet i klubbens regi avlyses på ubestemt tid. Klubben ønsker å være en viktig bidragsyter til aktivitet og god helse i lokalmiljøet – og i det ligger det at man også er sitt ansvar bevisst på å delta i samfunnets generelle tiltak for å forhindre spredning av sykdom som oppstår, i dette tilfellet Korona.

Regionens styre også besluttet å avlyse alle kamper i Innlandet Bandyregion inntil videre.

Vi i klubben ønsker å takke alle sammen for innsatsen som har vært frem til nå denne sesongen. Vi har hatt planer om å arrangere avslutninger for alle lag og også deltakelse på minirunder og regionsmesterskap. Dessverre vil også alt dette utgå – men vi kommer sterkt tilbake når situasjonen i Norge og verden for øvrig er under kontroll og aktivitet igjen tillates og anbefales av helsemyndighetene.
Vi ønsker alle sammen en god vår og god helse.
På vegne av styret i Brumunddal Innebandyklubb

Daniel Halvorsen, leder.