nr. 21: Punsh forward signerer…

Vi har i lengre tid nå planlagt den kommende sesongen, og nå begynner bitene å falle på plass. Vi vil i ukene fremover fortsette å presentere spillere som er klare for herrelaget sesongen 2013/2014. Her kommer nest viktige brikke i lagbyggingen.

IMG_0074

Mandag signert A-laget nok en offensiv spiller, da Anders Schou ble klar for klubben. Anders har trent med klubben noen uker nå, og har vist seg som en fin tilvekst til gruppa.

Schou kommer fra spill i 1.div Midt Norge, hvor han spilte med NTNIU, som ble nummer to i serien. På sju kamper noterte han seg for 4 mål og 7 poeng. Født og oppvokst på Lillehammer, har Anders også en fortid i Lillehammer IBK. Han var med da klubben var i 1.div øst for tre sesonger siden og noterte seg for 2 mål.

Som spiller er Anders ett arbeidsjern som jobber godt i rundvant, har god teknikk og gode skudd. Han har er myndig person og ikke redd for å åpne munnen og er flink til å pushe lagkamerater på treninger. Vi har tro på att Anders blir en flott tilvekst til spillergruppa.

Anders Schou kommer til å spille med nr 89 på ryggen.

Vi ønsker Anders velkommen hjem til Mjøsa og til klubben.

Brumunddalibk.no har slått av en liten prat med Schou.

Hva kommer du til å bidra med?
-100% innsats hele veien

Hva er din styrke som spiller?
Skudd, spill i rundvant og bak mål, duellspill

Hva er ditt inntrykk av laget?
-Virker som en bra miks av spillere som har spilt sammen lenge

Hvilken plassering kommer Brumunddal til å havne på i debuten i 1.div?
8 – 9 plass

Anders_3