nr4: «Tiger» klar…

Vi har i lengre tid nå planlagt den kommende sesongen, og nå begynner bitene å falle på plass. Vi vil i ukene fremover fortsette å presentere spillere som er klare for herrelaget sesongen 2013/2014. Her kommer nest viktige brikke i lagbyggingen.

B #91
Navn: Martin Korpberget Bjørke
Posisjon: Forward
Alder: 1991
Moderklubb: Lillehammer IBK
Tidigere klubber: Lillehammer IBK
Debut: 2009
Antall sesonger i BIBK: 4

Fjerde spiller som er klar, er en koselig gladgutt fra Moelv med ett godt dragskudd. Martin er inne i sin andre periode med klubbe, og har bestemt seg for å forlenge med klubben.

Vi i Brumunddal er glade for å få beholde Martin i klubben.

Nedenfor følger ett kort personlig intervju med golfern K.B.

Spiller: Martin Korpberget Bjørke

Alder: 21

Høyde: 1.86cm

Yrke: Jobber i butikken på Mjøsen Golfklubb i Moelv

Hobby: Golf og sykling

Køllemerke: Salming

Hvem blir årets poengplukker i BIBK?: Tror det kommer til å stå mellom Brage Holmstrøm og Christian Andersen.

Hvilket lag blir tøffest å møte i 1.div?: Nor92 vil jeg tro.

Hvem ser du mest frem til å møte?: Gleder meg mest til å møte de antatt svakere lagene, men også til å møte Nor92 fordi de har eliteserieerfaring.

Hvordan synes du troppen ser ut?: Spennende! Fin mix av unge gærninger og noen mer rutinerte herrer.

Din styrke på innebandybana?: Har et bra dragskudd (når jeg treffer mål). Har etter hvert fått et ålreit tempo i beina.

Ritualer før kamp?: Snakke masse tull med Fredrik Nordhagen, fikle litt med bladet og så er jeg good to go.

Hva lager du helst på kjøkkenet?: Havreknekkebrød med brunost. Snadder.

Favoritt lesestoff?: Pondus og bladet Norsk golf.

Hvilken superhelt ville du vært?: MacGyver hvis han regnes som superhelt