Innebandytilbud for alle mosjonister

For tredje året på rad, tilbyr Brumunddal Innebandy ett tilbud for mosjonisten. Tilbudet passer for damer og menn i alle aldre som ikke ønsker å delta i konkurranse form.

Onsdag 2. oktober starter vi igjen opp med ett treningstilbud for vårt mosjonslag. Treningene tar plass i klubbens storstue, Fagerlundhallen, fra 1730-1900.

Dette er ett tilbud som passer for folk i alle aldre som ønsker å holde seg litt i form, damer som menn.

Fordeler med vårt tilbud er nettopp plass. Her kan du boltre deg på 20×50 m, sammenlignet med en liten gymsal.  Det settes også opp vant, slik att man slipper ribbevegger og benker som er i veien.
Klubben har også lånekøller som nye brukere kan låne i starten for å prøve ut tilbudet i starten.

Alle interesserte kan ta kontakt med Tom Richard Hovde, tlf 900 79 766, eller e-post richardhovde@yahoo.no

Vi har nå også opprettet en Facebookgruppe, for letter formidle informasjon. Bli medlem. (Se link under, bilde)

Del gjerne innlegget…

face