FATPIPE INNEBANDYSKOLE 2015

I høstferien (uke 41) arrangerer vi innebandyskole for 4-7. klassetrinn for 8.gang.

Innebandy camp 2015 copy

Fatpipe innebandyskole er et tilbud til både de som spiller innebandy fra før og til de som har lyst til å prøve. Det vil være fokus på mestring gjennom basisferdigheter og lek. Det hele ledes av 2 instruktører med fagutdanning og erfaring med barneidrett, samt deltakelse fra klubbens sportslige leder for yngres første og siste dag.

NØKKELINFO

Tid: Mandag 5. oktober til torsdag 8. oktober fra kl 10 til 14 alle dager
Sted: Fagerlundhallen i Brumunddal
Alder: 9-12 (4-7. klasse).
Mat: Det serveres lunsj alle dager
Utstyr: Treningstøy og innesko
Pris: 500 pr deltaker (inkluderer utstyrspakke og medlemsavgift i Brumunddal IBK)

Utstyrspakken som deltakerne får består av kølle, beskyttelsesbriller og drikkeflaske!

PÅMELDING skjer via online innmeldingskjema. Se link under.
Under VELG LAG  velger dere SKOLE
I kommentarfeltet er det viktig at dere skriver barnets høyde, og om det er venstre eller høyre hendt. Detter for at  vi skal kunne velge ut riktig utstyr.

KONTAKT:
For spørsmål vedr. skolen kontakt Daniel Halvorsen, 917 03 010, e-post d.s.halvorsen@gmail.com

Vi ønsker alle barn velkomne til Fatpipe innebandyskole i høstferien!

Online box

IBS Annonse A4 stående copy