Fatpipe blir ny utstyrsleverandør.

Brumunddal IBK har kan med glede melde at Fatpipe og Norsk Bandysport blir ny utstyrsleverandør.

FATPIPE-logo copy
images

Det er meget gledelig å kunne melde at Fatpipe og Norsk Bandysport blir klubbens nye utstyrs leverandør de neste tre årene. Partene har kommet til enighet om en 3 års avtale som strekker seg frem t.o.m 2018.

Norsk Bandysport er landets eneste «innebandyspesialist» og er 100% innebandy. Norsk Bandysport har høy kunnskap om sine produkter og innebandy sporten og vil kunne gi våre medlemmer god veiledning og hjelp ved valg av utstyr. Med riktig utstyr vil man oppleve innebandyen som enda morsommere. NB er også med i produktutviklingen for noen av sine merkevarer.

Brumunddal IBK er meget godt fornøyd med å få med Norsk Bandysport på laget, og vi ser frem til et godt samarbeid.