D1: Damelaget får ny trener.

Etter flere år uten fast trener, får damelaget nå endelig en trener på plass.
IMG_0212

Etter å ha stått uten fast trener i flere år, er det gledelig å melde at Heidi Frogner tar over som ny hovedtrener for damelaget. Dette er ikke første gang Heidi er innom klubben, hun har vært både spiller og spillende trener for damelaget for noen år tilbake. Som spiller noterte hun seg for 28 mål og 48 poeng på 27 kamper, før dårlige knær tvang henne til å legge opp. Heidi har lenger fartstid innen innebandy enn de fleste damer i innlandet. Hun har bla spilt for Ajer og Hamar Embla, startet innebandyklubber, vært utviklingskonsulent i Innlandet og mye mer. Hun bringer med seg erfaringer og kvaliteter klubben er meget glade for å få inn.

Etter ett spillermøte ser det ut til at Heidi får en bred stall og til sin disposisjon. Dette er positivt for damelaget som har et mål om å vinne tilbake  tronen i dameserien etter sølvet sist sesong.
Vi ønsker Heidi tilbake til Brumunddal IBK, og ønsker henne lykke til med oppgavene hun står foran.