H1: Nytt trenerteam på plass.

Det er gledelig å kunne melde at herrelaget får nytt trenerteam.

Trenerteamet2015
F,venstre: Christian Andersen, Magnus Skulstad og Daniel Halvorsen, sammen med leder
Hege Halvorsen.

Det er med stor iver at vi nå kan melde at et nytt trenerteam er på plass for herrelaget. Daniel Halvorsen har vært hovedtrener for A-laget siden 2014, men har mer eller mindre stått alene om ansvaret. Halvorsen fortsetter som hovedtrener, men får nå assistanse i jobben som skal legges ned for å nå klubbens sportslige mål om opprykk.
Med seg i teamet får han med seg Christian Andersen og Magnus Skulstad. To rutinerte og profilerte navn. Andersen har over ti års erfaring fra innebandy, og vil ha rollen som assisterende trener. Han vil ha hovedfokus på den defensive strukturen i laget samt rekruttlaget. Skulstad på sin side, er ansatt som målvaktstrener og skal jobbe tett med våre målvakter. Skulstad som ikke lenger er aktiv spiller, har bred erfaring som målvakt og innehar høy kompetanse på dette området.
Både Andersen og Skulstad tar i disse dager utdannelsen «trener-2» i regi Høyskolen i Hedmark.

Både A-laget og rekruttlaget har levert gode resultater så langt denne sesongen, og begge lag har full pott i henholdsvis 2. og 3. divisjon etter 4 seire hver.
Det er lagt ned et godt stykke arbeid for å oppnå disse resultatene, og vi gleder oss til den videre fortsettelsen.