H1: Ungt talent signerer med Dala

Brumunddal IBK fortsetter å bygge laget. Det er nå klart at unggutten Tony Olsen blir å se i Daladrakta fra høsten av.

tolsen
Ajers Tony Olsen er klar for spill i Brumunddal.

Unggutten Tony Olsen har signert to år med Brumunddal IBK. Tony er ekte Brumunddøl, men har hatt sin oppvekst i naboklubben Ajer, og gått gradene i yngres avdeling.  Fra 2011/12 sesongen og t.o.m 13/14 sesongen var Olsen topp 5 på poenglistene i juniorsammenheng. Som junior noterte han seg for 47 mål og 89 poeng på de siste tre sesongene. Han har også kamper med Ajers A-lag. Under KM for senior i 2014 ble han poengkonge for moderklubben Ajer.

Tony har lenge vært sett på som et stort talent, men fikk ikke vist sitt fulle potensiale i Ajer. Som første års senior under 2014/2015 sesongen, valgte Tony å ta en pause fra innebandy, men er nå klar for å satse igjen, denne gangen med Brumunddal.

Vi er meget glade for at Tony ønsker å satse videre med Dala, hvor han vil få muligheten til en ny start.