H1: Nok en målvakt har signert med klubben.

Vi fortsetter å presentere spillerne som er klare for kommende sesong og neste man ut er….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klubben har i lengre tid jobbet med å få plass en ny målvaktstandem etter at det ble klart at Skulstad (lagt opp) og Lien (skade) ikke kom til å fornye sine kontrakter.
Nå har klubben fått på plass en ung og talentfull målvakt i 22 år gamle Eldar Østli, som har signert med klubben for 2 år. Eldar er født og oppvokst i Brumunddal, og var en lovende spiller på gutte nivå. Men Eldar søkte nye utfordringer, og ga seg med innebandy for snart 8 sesonger siden. Nå er han tilbake i klubben og klar for nye utfordringer, denne gangen med herrelaget.
Eldar er en offensiv og uredd målvakt, med god reaksjons evne. Litt rusten etter mange år ute av gamet, men vi er overbeviste om at dette er en god signering og en flott tilvekst til laget.
Vi ønsker Eldar velkommen tilbake i klubben!