H1: Hærføreren «vender» tilbake!

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for neste sesong og det er meget gledelig å kunne presentere neste spiller.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er meget gledelig å kunne melde at Brage Holmstrøm har signert for to nye år med klubben. Brage som trappet ned foran 14/15 sesongen satser nå for fullt igjen. Holmstrøm har vært en dominant spiller etter sitt inntog i Brumunddal for fem sesonger siden. Skal man snakke om x-faktor, så har denne mannen det. Ekstremt god til å holde på kula, velplasserte skudd, blikk for pasninger og har alltid en vittig kommentar på lur. Men kanskje viktigst av alt, tilstedeværelse. Brage er en spiller som gjør de rundt seg bedre. Han er en leder, og går foran i krigen og viser vei. Det ble en amputert sesong i 14/15, med kun 10 kamper i 1.div, og det var tydelig å se at toppformen var et stykke unna. Likevel noterte han seg for 5 mål og 14 poeng. På fem sesonger står han bokført med 44 mål og 87 poeng på 57 kamper i Dala drakta.
Dette er en meget viktig signering for å nå de mål klubben har satt seg, og vi gleder oss til å se Brage i aksjon igjen fra høsten!