Sparebanken Hedmark satser videre med Brumunddal IBK

Brumunddal IBK har gleden av å kunne melde at Sparebanken Hedmark blir gullsponsor i klubben.

SPH logo hvit
Det er med glede at vi nå kan melde at Brumunddal IBK og Sparebanken Hedmark er enige om et nytt samarbeid. En ny avtale blir undertegnet i disse dager.  Avtalen gjør Sparebanken Hedmark til en av våre største partnere og vil bety mye for klubbens videre satsing.

Sparebanken Hedmark er den ledende leverandøren av finansielle tjenester til personer, bedrifter og offentlig sektor i Hedmark. Banken er i dag Norges femte største sparebank og er den eneste regionale kapitalkilden med hovedsete i regionen. I tillegg til bank, plassering og forsikring tilbyr vi tjenester innen eiendomsmegling, regnskap, leasing og annen finansiering gjennom datterselskapene EiendomsMegler 1 Hedmark Eiendom AS, SpareBank 1 Finans Østlandet AS og SpareBank 1 Regnskapshuset AS.