H1: Årets spiller forlenger…

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for neste sesong og det er meget gledelig å melde at forrige sesongs kaptein, Lars Johan Bakkerud er klar for to nye år i dala drakta.

IMG_0298

Etter at A-laget rykket ned fra 1. divisjon i vår, har det vært spekulert i om flere spillere vil forsvinne fra trelast byen Brumunddal. Lars Johan Bakkerud har vært en av de som har vært linket mot nabo rival Ajer, som berget plassen i 1. div sist sesong. Det er nå klart at Lars Johan signerer for to nye år med Brumunddal. Bakkerud var kanskje den viktigste spilleren Dala hadde sist sesong. En spiller som ofrer og gir alt på treninger og kamper. Han er den enste ridderen som har spilt samtlige 40 kamper i 1.divisjon de siste to årene, hvor han noterte seg for 19 mål og 37 poeng. Han ble også kåret til årets spiller av Brumunddal etter sesongen.
Klubben er meget glade for å få på plass en så viktig brikke.