Ny hovedsponsor på plass

Brumunddal IBK har gleden av å kunne melde at Eidsiva Energi AS blir offisiell samarbeidsparter med Brumunddal IBK.

eidsiva_pos_col_rgb copy
Det er med glede at vi nå kan melde at Eidsiva Energi AS og Brumunddal IBK forlenger samarbeidet. En ny tre års avtale er undertegnet. . En slik avtale med en så stor aktør som Eidsiva Energi vil bety utrolig mye for den videre satsingen i klubben, og vi er er meget glade for å få med Eidsiva videre på laget!

Eidsiva Energi AS eies av Oppland og Hedmark fylkeskommuner og 27 kommuner i de to fylkene. Selskapet er blant Norges største energiselskap med betydelig virksomhet innen produksjon og salg av fornybar energi fra regionens ressurser innen vannkraft, biomasse, avfall og vindkraft. Eidsivas visjon er «Drivkraft for oss i Innlandet».