God sommer!

Brumunddal IBK ønsker med dette alle en riktig god sommer! Her kommer litt info mens vi koser oss med ferie og sol.

Sommer Schriftzug in Blumenwiese

Det er sommer og litt sol og klubben unner seg en aldri så liten ferie selv om det skjer en del i kulissene.

Fagerlundhallen er stengt, og alle lag har for lengst avviklet sine treninger. I august/september starter opp med treningene igjen. Og det er mye spennende som skjer fra høsten av. Vi har fått utkastet til neste sesongs treningstider og det er meget gledelig å kunne melde at vi tidligere aldri har fått tildelt å mange timer i Fagerlundhallen som nå. Dette er vi meget glade for, og det vil uten tvil gi klubben et løft med tanke på flere treningstider til alle våre lag. Hvordan trenings fordelingene vil bli vil vi publisere når dette er klart.

Har du lyst å prøve deg i Brumunddal IBK til høsten, så er det bare å ta kontakt med klubben på post@brumunddalibk.no.  Klubben har herre- og damelag og vil fra høsten av stille lag i alle gutteklasser, fra mini til G18. Vi starter også opp med ett jenteprosjekt for aldersgruppen 13-19år. Vi har også ett treningstilbud for funksjonshemmede i form av El-bandy.

Vi ønsker alle våre medlemmer,  spillere, trenere, medlemmer, styret, venner og dere som følger oss en riktig god sommer!

Følg brumunddalibk.no gjennom sommeren, da vi vil publisere nyheter fortløpende!

GOD SOMMER!