Før kampen: H2 – Lillehammer IBK vs Brumunddal IBK

Onsdag er det klart for årets andre kamp for vårt andrelag. Denne gangen går turen nordover til OL-byen – og der skal vi se hvem som er gode som gull… Brumunddal? eller Lillehammer?

Arrangement B-lag FACEBOOK 30102013 Lillehammer

Etter at andrelaget ble hentet inn og holdt til uavgjort mot Elverum en sen mandagskveld, så har man gått igjennom kampbildet og lokalisert de svakheter som vi mener gjorde at Elverum fikk lov til å få 5 baller bak Lien i mål. Vi har terpa på trening de tingene vi mener vi må forbedre, og gleder oss nå til å få testet oss mot Lillehammer førstkommende onsdag.

Som for Elverum sin del, skrives det lite om sportslig på sidene til Lillehammer. Vi kan se at det er aktivitet der – så klubben lever!

Vi vet at Lillehammer har mistet noen spillere, da vi har fått noen av dem selv i vår stall. Henrik Nordberg, Jonas Castellanos, Bjørnar Eike og Vegard Børresen har byttet beite og spiller nå i 1. divisjon for Brumunddal IBK. Samtidig kan man regne med at det kanskje er noen andre som har gått, og kanskje andre har kommet til? Så får vi se om gode gamle Mags har dratt på seg drakta for å se om dragskuddene fortsatt finner veien til motsatt kryss?

Coach Daniel Halvorsen har valgt å fortsette i samme stil fra Elverumkampen, men ser nok på mulighetene for å justere rekkene litt. Navn som kan nevnes i troppen er Tom Richard Hovde, Fredrik Nordhagen og Renars Goldmanis – og hvem vet, kanskje Lillehammer IBK får et gjensyn med en av sine tidligere spillere?

En ting er hvertfall sikkert – laget som drar til Lillehammer er ladde for kamp, og har som mål å vise seg fra en annen side enn de siste 25 mot Elverum. og sørge for at 2 poeng blir med hjem til Brumunddal!