Mal referat

(Overskrift –  bytt ut)

Legg til media (velg avanserte innstillinger og sett bilde str til 650×450)
Event tekst til bilde

Box referat Box kampfakta Box galleri

tekst

Vålerenga har i likhet med mange andre klubber i Osloregionen opplevd store utskiftninger i spillerstallen de seneste sesongene, og for oss fra de dype skoger som stort sett er lojale mot moderklubben er det noe helt annet i «byen».

Ut av portene før denne sesongen har også et knippe spillere forsvunnet og mest bemerkelsesverdig er det at fjorårets poengkonge for «Enga», Ricky Olars, er borte. Han har forlatt de blå til fordel for Tunet i Eliteserien. Søndagens hjemmelag skal likevel ikke slite med å få stilt et slagkraftig lag mot Brumunddal da de i løpet av sommeren har hentet flere klassespillere med en lang «innebandy-CV». Til Vålerenga har det tilkommet en håndfull spillere med lang fartstid i Norges øverste divisjon med navn som Andre Furu og Eivind Haugen. Verdt å nevne er det også at tidligere Ajerback Daniel Selvik er bekreftet som en del av søndagens tropp fra sikre kilder.

Vålerenga har satt seg som mål å kjempe om opprykk denn