nr. 10: Freddy klar…

Vi har i lengre tid nå planlagt den kommende sesongen, og nå begynner bitene å falle på plass. Vi vil i ukene fremover fortsette å presentere spillere som er klare for herrelaget sesongen 2013/2014. Her kommer nest viktige brikke i lagbyggingen.

Profilbilde-Nordhagen 2

Navn: Fredrik Nordhagen
Posisjon: Back
Alder:
Moderklubb: Lillehammer IBK
Tidigere klubber: Lillehammer IBK
Debut: 2009
Antall sesonger i BIBK: 3

Nummer 10 ut er Fredrik Nordhagen. Fredrik er en lynkjapp, teknisk back, med ett godt blikk for spillet.

Brumunddal IBK er meget glade for å kunne forlenge med Nordhagen.

Nedenfor følger ett kort personlig intervju med «Freddy»

Spiller: Fredrik Nordhagen

Alder: 23

Høyde: 180 cm

Yrke: Butikkmedarbeider G-sport

Hobby: Fiske

Køllemerke: Fat Pipe, Salming, Exel og Unihoc. Varrierer

Hvem blir årets poengplukker i BIBK?: Brage, uten tvil.

Hvilket lag blir tøffest å møte i 1.div?: Generelt alle? Det blir definitivt heftigere matching nå enn det har vært tidligere, så tror vi skal få kriget hardt i alle kampene vi spiller.. Men det blir gøy ! Hvis jeg får spille….. 😉

Hvem ser du mest frem til å møte?: Det er ingen spesielle lag jeg gleder meg til å møte, så lenge det er et lag jeg ikke har møtt før så blir det bare fett uansett!

Hvordan synes du troppen ser ut?: Troppen ser bedre ut enn den har gjort tidligere! OM den holder til 1. div. nivå er jeg litt usikker på, men vi har uten tvil en bred stall og mange bedre spillere å ta av!.

Din styrke på innebandybana?: Min styrke på bana er uten tvil overblikket når jeg får stå bak og «styre» litt av spillet. Jeg sitter jo også inne med litt fart, når jeg velger å ta det fram.

Ritualer før kamp?: Starter med ekstremt mye tullprat med Martin K. Bjørke! Ellers er det å line opp køllene jeg skal ha med på benken for så å sette meg ned og ta en snus, og enda mer tullprat med Bjørke.

Hva lager du helst på kjøkkenet?:  Laks med stekte grønnsaker og ovnsbakte poteter, eller baconsurret kyllingfilet!

Favoritt lesestoff?: Pondus.

Hvilken superhelt ville du vært?: Chuck Norris eller Lars Monsen