Enjoy Bonusguiden

Støtt Brumunddal Innbandyklubb i dag, og kjøp Enjoyguiden. Guiden gir deg som forbruker en mengde fordeler når du handler i ditt nærområde.

Enjoy Bonusguiden gir 15-30 % rabatt hos kjente og lokale butikker i Mjøsregionen (Bla. Hamar, Brumunddal, Lillehammer, Moelv og Gjøvik). Enjoy speiler en families behov og du vil derfor få rabatter i butikker, på aktiviteter og på tjenester innenfor de aller fleste bransjer. Enjoy gir også rabatter på lokale spisesteder der rabatten varierer mellom 2 for 1 og pakkepris med 25 % rabatt.

Vi oppfordrer alle til å kjøpe Enjoy Bonusguiden; du støtter idretten samtidig som du selv sparer mye penger hos de lokale butikkene.

Enjoy Bonusguiden ble første gang utgitt i 2002 i Oslo og siden den gang har vi vokst til det omfattende produktet det er i dag. I 2011 ble det solgt over 120 000 eksemplarer av Enjoy Bonusguiden.

Våre medlemmer har nå mottatt årets guide, kjøper du guiden av våre medlemmer, støtter du klubben, samtidig som du selv vil få rabatter når du handler i din lokale butikk. Guiden er gyldig fra 1.mai 2013 t.o.m. 30. april 2014.

Du kan også bestille guiden fra klubben. Se plakat under.

Les mer på ENJOYGUIDEN.no

Enjoy plakat med logo copy