God innsats av mini og småguttlaget som avsluttet sesongen med å delta på sitt første KM.

For første gang hadde klubben med smågutt og minigutt på KM.

MINI

Vi var kun 5 spillere, så derfor fikk vi låne Christoffer fra småguttelaget som keeper. Takk til Christoffer for sporty og god innsats!
Pga at både Nes og Lillehammer ikke møtte opp, ble oppsettet endret og vi spilte 3 kamper i stedet for 4. Tapte 2-5 mot Elverum, 3-6 mot Ajer svart og 2-7 mot Ajer hvit/mix.

Til tross for 3 tap, var dette muligens årsbeste i forhold til innsats og samspill. Vi møtte 3 gode lag.. Mange kommenterte at spillerne har utviklet seg mye denne sesongen.

Fra venstre: Bjørnar, Haavard, Simen Andre, Christoffer, Even H. og Simen

Smågutt.

Lørdag møtte Brumunddals smågutter Raufoss i første innledende gruppespill. Gutta vant 5-2.
Andre kampen møtte de Lillehammer og da tapte de 2-9.
Søndagen:
Ajer – Gjøvik 5-4. Det gjorde at Ajer tok seg til semifinale med walkover i kvarten.
Kvarfinale 1: Lillehammer – Elverum 5-1
Kvartfinale 2: Brumunddal – Nes 1-10
Kvartfinale 3: Raufoss – Gjøvik 1-18
Semifinale 1: Ajer-Lillehammer 14-0
Semifinale 2: Nes – Gjøvik 0-5
Finale: Ajer – Gjøvik 3-2
Gutta jobbet som noen helter, men Nes var hakket bedre. Til tross for at de lå under til pausen,
holdt de motet oppe og spilte en bedre andre omgang mot både Lillehammer og Nes.
Stolt over innsatsen til smågutta våres.