Målvaktskole

Utviklingsavdelingen har den glede av å invitere sine klubber med på «Målvaktskole» lørdag 24. november 2012. Vi har jobbet hardt med å utvikle dette og er stolte av det vi har fått til. Vi er også spesielt glade for at Innlandet Bandyregion ønsker å tilby dette til sine klubber.

Skolen setter målvakten 100 % i fokus og vil kunne være en nyttig kunnskapskilde til klubbenes målvakter og deres trenere/lagledere

Kursets innhold: – Den forsvarende målvakten – forsvar – Den spillende målvakten – angrep – – Målvaktsøvelser – nyttige treningsformer – Hvordan trene en målvakt – Diskusjon

Skolen strekker seg over 5 timer som inkluderer en lunsjpause. Det vil være både teori og praksis. HUSK EGET UTSTYR. Hvem passer skolen for? Vi mener at alle fra klassen gutt og oppover har god nytte av skolen. Dere som har yngre målvakter bør vurdere å heller sende trener/lagleder for å delta. Det er særdeles viktig at de som skal delta på skolen er motivert for dette.

Kursinfo: Dato: 24. november fra klokken 10-15 Sted: Kristinhall, Lillehammer Pris: GRATIS Instruktør: Magnus Skulstad og Helge Branting Påmeldingsfrist: Fredag 16. november Påmelding til: magnus.skulstad@nbfutvikling.no NO GOALI – NO GLORY