Vi arrangerer Innebandyskole

Helga 27. og 28. oktober arrangerer vi innebandyskole i Fagerlundhallen, for aldersklassen 10-12 år. Dette er femte gang klubben arrangerer skolen.

Innebandyskole 27.-28. oktober 2012.

Brumunddal Innebandyklubb og Norges Bandyforbund har gleden av å invitere barn og ungdom
i alderen 10-12 år til innebandyskole.

Alder:                 Jenter og gutter 10-12 år (1999-2001)

Tidsrom:               Lørdag kl.09.00-14.00

Søndag kl.10.00-14.00

Sted:                     Fagerlundhallen, Brumunddal

Innhold:                Lørdag – 2 innebandyøkter og 1 alternativ økt.

Søndag – 1 innebandy økt og turneringsspill.

Bespisning:             Det blir lunsjpause midt på dagen. Deltagerne må medbringe matpakke. Frukt deles ut

Instruktører:           Fagutdannet personer fra Norges Bandyforbund og personer med trenerutdanning og lang erfaring fra klubben        stiller som instruktører.

Pris:                   Kr. 350,- som betales ved påmelding.   Dette inkluderer teknisk t-skjorte, drikkeflaske, drikke og frukt.

Kontonummer:         1822.32.03929

Påmelding:             Alle påmeldinger sendes inn på mail.

Oppgi; navn og fødselsdato på deltager, samt telefon nr. til foresatte.

Påmelding innen 26.oktober (Totalt 30 plasser)

Kvittering vises ved oppmøte.

Kontakt:               Spørsmål rettes til Tom Richard Hovde, tlf. 900 79 776, eller epost – richardhovde@yahoo.no