Venninne-innebandy

Terminlisten for sesongens venninne-innebandy er klar

Venninne-innebandy-runder sesongen 2015/2016.

Innlandet Bandyregion ønsker igjen velkommen til en ny sesong med Venninne-IB-runder! Tider og steder er på plass, og invitasjoner til hver runde kommer i forkant.

Litt info om rundene:
Venninnebandyrunder er et supplement til seriespill for damespillere. Rundene spilles over en kveld/helgedag hvor alle lagene rangeres i en tabell som gir poeng som videre tas med over i neste runde. Vi kan da etter siste runde kåre en vinner i «Venninneserien».

Kampene spilles av 3 spillere + keeper, og over 1 x 15 minutter. Banen skal bygges til ca. 15 x 25 meter.

·         Alle er velkomne til å delta på Venninnerunder

·         Klubber kan melde på ett eller flere lag

·         Prisen pr. lag er kr 300,-, faktura sendes etter runden

·         Det er mulig å melde på lag uten klubbtilhørighet

·         Spillere uten grunnlisens i NBF bør løse turneringslisens hvis de ikke har fullverdig forsikring fra før,

·          gi beskjed på forhånd.

·         Det føres statistikk og tabelloversikt for hver runde som legges sammen ved sesongslutt. Disse sendes

·          ut til deltagende lag etter hver runde.

·         Det er klubben som spiller i sin hjemmehall som er ansvarlige for garderober, oppsett av vant og sekretariat. Jeg sørger for kampskjemaer og oppsett.

·         Påmelding rettes til meg på mail: innlandetbandyregion@gmail.com.

Brumunddal er tittelforsvarer og Kristin Mostue fra Brumunddal ble poengplukker i 14/15!

Rundene går følgende datoer og steder:

R1:  Lørdag 14. november 2015 kl. 10.00 i Elverumshallen. Dommer: Joakim Marthinsen

R2:  Søndag 06. desember 2015 kl. 10.00 i Campus Arena, Gjøvik. Dommer: Kim Arne Østby

R3:  Lørdag 23. januar 2016 kl. 11.30  i Neshallen. Dommer: Joakim Marthinsen

R4:  Lørdag 12.mars 2016 kl. 10.00 i Fagerlundhallen. Dommer: Joakim Marthinsen