Velkommen til ny sesong

Det har latt seg vente på, men nå ligger det meste til rette for å ta fatt på en ny sesong!

Hei alle sammen

I vedlegget er informasjon om årets sesong. Treningstider, priser etc. er alt på plass. Noen lag jobber vi fortsatt med trener-kabalen, men vi skal ha dette på plass så fort som mulig, og at tilbudet skal være bra fra første trening.

Prisene for årets sesong ble vedtatt på årsmøtet for klubben. Erfaringsmessig får vi mye spørsmål om kostnadene knyttet til hvert enkelt lag – og vi gir derfor en generell informasjon med en gang

Alle lag i Brumunddal IBK har sine egne budsjetter. Det er ingen penger som går fra yngres til senior, eller motsatt. Treningsavgiften settes ved å kalkulere hvert enkelts lags utgifter (Halltid til trening og kamp, dommere, trenere og utstyr) og fordelt på et stipulert antall medlemmer.

Hvis det er spørsmål, kan sportslig ledere yngres, Daniel Halvorsen kontaktes enten på facebook, eller telefon 91 70 30 10.

pdf1

Infobrev-yngres-sesongstart-2016-2017