VELKOMMEN TIL NY SESONG

Vi ønsker alle velkommen tilbake til en ny sesong. Yngres starter i uke 42!

Sommeren er på hell og høsten er snart over oss. Det betyr bare en ting, og det er at det er på tide å finne frem innebandyutstyret igjen.

Seniorlagene er allerede i gang med sine treninger, og snart er det yngres sin tur også. Alle lag starter opp igjen med treninger i uke 42. Treningstider finner dere under hvert lag sin lagside.

LYST Å PRØVE INNEBANDY?
For nye medlemmer er det bare å møte opp og prøve seg. Alle nye medlemmer kan være med på tre gratis treninger før man bestemmer seg.  Alt man trenger av utstyr er treningstøy, shorts, en t-skjorte og hallsko. Alle må benytte beskyttelse briller, dette kan man i starten få låne av klubben. Også kølle kan man få låne helt i start.

For spørsmål, ta kontakt med de respektive trenerne eller send en e-post til post@brumunddalibk.no.

Vi håper Dere gleder dere like mye som oss til å ta fatt på en ny sesong!
VI SEES I HALLEN!