Oppstarts informasjon Mini/Smågutt

Da nærmer det seg oppstart for våre minste utøvere i innebandy. Treningene starter opp i uke 39.

Info Mini

Minigruppa vil i år være for de som er født 2002 og tidligere. Treningstider denne sesongen blir tirsdager 1700-1800.

Det kan bli endringer her ved juletider, da vi får tilbake torsdagstiden, 1800-1900, men dette kommer vi tilbake til.

Vi har nå fått på plass fire trenere til denne gruppa, dette er ett kjempe løft fra sist sesong hvor Mette Jorun ble alene med mye av ansvaret. Dette vil igjen gi bedre treningsforhold og bedre effektivisering.

Vi håper også her att en eller to foreldre melder seg som oppmann/kvinne, slik at våre trenere kan konsentrere seg om treningene. En oppmann/kvinnes jobb blir primært å være klubbens binneledd mellom lag og ledelese, og dele ut og samle inn innformasjon.

Dette må vi ha på plass.

Første minirunde er 20. oktober i neshallen.

Treningsavgiften for Mini/mikro vil være på kr. 700,- også denne sesongen.

Info Smågutt

Småguttlaget består i år av aldersgruppen 1999-2001. Her er det også plass til noen 98 modeller.

Vi vil satse sterkt på denne aldersgruppen denne sesongen. Det var ikke mange spillere her sist sesong, men håper vi skal få med enda fler her slik at spillergruppa blir stor nok til å kunne trene på stor bane. I løpet av høsten skal vi prøve å få arrangert en innebandyskole som rekrutteringstiltak, men oppfordrer samtidig at de spillerne vi har prøver å få med seg venner og kjente.

Vi har fått på plass ett trenerteam for smågutt. Det er to stk fra herrelaget som blir trenere for dere i år.

Dette må vi ha på plass.

Treningstider:

Etter høstferien, uke 41, vil smågutt trene på tirsdager fra 1800-1900. Da skal de trene på stor bane. Frem til høstferien, fra uke 39, trener smågutt på liten bane på tirsdager fra 17.00-18.00.

Første smågutt runde er 21. oktober i neshallen, og håper vi innen den tid har mange nok spillere til å stille lag.

Treningsavgiften for smågutt vil være kr. 1000,- denne sesongen.

For spørsmål og henvendelser, ta kontakt med Tom Richar Hovde, 90079776, mail – richardhovde@yahoo.no

Velkommen tilbake til en ny sesong!