nr. 19: A-laget forsterkes…

Vi har i lengre tid nå planlagt den kommende sesongen, og nå begynner bitene å falle på plass. Vi vil fortsette å presentere spillere som er klare for herrelaget sesongen 2013/2014. Her kommer nest viktige brikke i lagbyggingen.

Bjørnar Eike

Det er nå klart att Bjørnar Eike (24) er klar for spill i Brumunddal IBK. Klubben har i lengre tid jobbet med å få til en overgang på Eike, som har trent med klubben siden ferien. Bjørnar er en gladgutt, som vil tilføre laget mer tempo. Han er en spiller som jobber godt, og har gode pasninger og skudd.  En flott tilvekst til klubben.

Bjørnar er opprinnelig Ajer gutt, men reiste ut for å studere i 2007. Etter noen år i Bakklandet, Trondheim og Sunde i Stavanger, var Eike tilbake på gamle trakter sist sesong da han spilte for Lillehammer IBK.  Her noterte han seg for 8 mål og 11 poeng på ni kamper. I Sunde spilte Bjørnar i 1. div og noterte seg for 16 mål og 23 poeng på 14 kamper.

Nå har han flyttet tilbake til Hamar og blir nå å se i sort og hvit.

Vi ønsker Bjørnar velkommen til klubben og ønsker ham lykke til med sesongen….

brumunddalibk.no har i denne anledning slått av en prat med Eike:

Hvordan blir det å komme til Brumunddal?
– Gleder meg stort, dette blir en stor utfordring! Laget ser solid ut, og gutta virker imøtekommende og positive til nye lagkamerater! Kan bli en tøff sesong, men vi må takle det på best mulig måte. Har trua på fornyet kontrakt i 1.div!

Hva kommer du til å bidra med?
– Bidrar som alltid med 100% innsats, to års 1.div erfaring, og skal prøve å spre god stemning i laget!

Hva er din styrke som spiller?
– Spilleforståelse, løpskapasitet, tempo.

Hva er ditt inntrykk av laget?
– Meget sammensveiset og hyggelig gjeng med mange dyktige spillere. Godt tempo på treninger.

Hvilken plassering kommer Brumunddal til å havne på i debuten i 1.div?
– Hvis vi havner ca. midt på tabellen skal vi si oss storfornøyde med sesongen 😉