H1: Arbeidsjern klar for mer blodslit.

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for neste sesong og neste mann som er klar er; Kjell Gunnar Opseth.

kjella 1415

Det er gledelig å kunne melde at arbeidsjernet Kjell Gunnar Opseth har signert for to nye år med klubben. «Kjella» er en av klubbens gamle travere og har ti sesonger bak seg i klubben. Han har en fortid som back og er en av klubbens beste backer gjennom tidene. Sist sesong ble han omskolert til senter og hadde han sin beste sesong poengmessig siden 2007 sesongen, med 4 mål og 9 poeng.
Opseth er et arbeidsjern og en sliter, med en fysisk spillestil. Han går hardt inn i dueller, og er meget god i duellspillet. Han er en av lagets viktigste spillere, og beste defensive spillere.

Vi er meget glade for at «Kjella» er klar for to nye sesonger.