D1: Damelaget fortsetter seiersrekken!

Damelaget fosser frem og tok i kveld nok en Næs skalp etter 3-4 seier på bortebane!

dame brdal nes

Nes/Embla – Brumunddal  3-4 (0-1, 1-0, 2-3)

I dag sto alle 9 spillerne på kampskjema, og dette var et godt utgangspunkt for en fin kamp på Næs.

LAGET:

Målvakt: Eva

Backer: Solfrid, Annette og Karoline

Senter: Sina og Heidi

Forward: Elin, Maren og Ida.

Første periode møtte vi et nes/embla lag som presset veldig og var tett på oss. 8 minutter ut i kampen ble det endelig mål av Maren med assist fra Ida. Resten av perioden skjedde det ikke så mye. I pausen ble vi enige om å presse mere og være tett oppi dem.

De første ti minuttene av andre periode var det super spill av oss. Og bare uheldigheter at det ikke ble noe mål. 11 minutter ut i omgangen klarer nes/embla å redusere. Etter dette er vi tilbake som litt vimsete høner.

I tredje periode skulle det skje litt mer. 7 minutter ut i omgangen får vi frislag foran mål. Karoline og Johan stilte seg opp, et lite slag fra Karoline og Johan smeler ballen rett i måååååååål. Bittelitt senere blir Ida litt for tøff, og får 2 min utvisning. Vi holder ballen unna og nes/embla klarer ikke å score mål. Like etter vi blir alle igjen sender Maren en suser fra langt hold og rett i mål. Og før vi nesten rakk å komme i gang igjen sendte Solfrid en fin ball til Ida som satt ballen i mål. Så glemte vi å passe spillerne og nes/embla satt inn et fint mål. Med 1,5 minutt igjen av kampen klarer nok en gang nes/embla og score. Men vi klarte å holde roen helt ut, selv om Elin ble utvist når det var igjen ett minutt.

Neste kamp er tirsdag 19.nov kl.19 mot Elverum i Fagerlundhallen. Kom å støtt damene!

Referent: Maren