Brumunddal IBK og Ajer IBK sammen om Movember!

Søndag 16. November klokken 13:30 er det klart for tidenes første innlands-derby i 1.divisjon for Brumunddal IBK!
Ajer IBK kommer på besøk i Fagerlundhallen,  og det er klart for en spennende kamp hvor våre riddere jakter sesongens første seier!

A3plakat hjemmekamper Lillestørm 1415

I samme anledning ønsker Brumunddal IBK og Ajer IBK å vise sin støtte til Movember – en sak for å få økt fokus på menns helse.

Istedenfor å ta inngangspenger, velger vi i Brumunddal IBK å heller ha en donasjonskasse stående hvor alle kan gi den summen de selv vil –  og pengene går uavkortet til å støtte Team Fønix, med Ronny Bolneset i spissen, sitt team i Movember-aksjonen!

I tillegg til dette vil begge klubbene som er i aksjon denne dagen,  Brumunddal IBK og Ajer IBK, komme med følgende utfordring : Hvis vi klarer å samle Minst 150 tilskuere på tribuna denne dagen,  så vil klubbene sammen arrangere en innebandy-camp for barn og unge – helt gratis!

Så møt opp! Her får man et realt kinderegg! Støtte en god sak, få se en underholdende kamp i en fartsfylt idrett og hjelpe oss å nå målet så det blir enda bedre tilbud for barn og unge i nærmiljøet!

Les hva Fønix skriver på sine sider her….

fønix copy