nr.1: Kanonen forlenger…

Vi har i lengre tid nå planlagt den kommende sesongen, og nå begynner bitene å falle på plass. Vi vil i ukene fremover presentere spillere som er klare for herrelaget sesongen 2013/2014. Her kommer en presentasjon av nest viktige brikke i lagbyggingen.

Navn: Lars Johan Bakkerud
Posisjon: Back
Alder: 1991
Moderklubb: Brumunddal IBK
Tidigere klubber: Ingen
Debut: 2009
Antall sesonger i BIBK: 3

Første spiller som er klar for kommende sesong er slagkraftige Lars Johan Bakkerud. Bakkerud har en kanon av ett skudd og har de siste sesongene vært en av klubbens beste backer.
Vi er meget godt fornøyde med att Bakkerud forlenger sitt opphold i Brumunddal.

Nedenfor følger ett kort personlig intervju med nummer 3.

Spiller: Lars Johan Bakkerud

Alder: 22

Høyde: 1.89cm

Yrke: Yrkessjåfør.

Hobby: Trene.

Køllemerke: Salming.

Hvem blir årets poengplukker i BIBK?: Tipper på Brage «alltid ledig i krysset» Holmstrøm.

Hvilket lag blir tøffest å møte i 1.div?: Nor 92, har jeg hørt skar væra et brukbart lag.

Hvem ser du mest frem til å møte?: Definitivt Vålerenga!!

Hvordan synes du troppen ser ut?: Slik det ser ut nå, så ser troppen sterkere ut i år.

Din styrke på innebandybana?: Det vil jeg tro er fysikken, overblikk og skudd.

Ritualer før kamp?: Hører alltid på Avenged Sevenfold før kamp.

Hva lager du helst på kjøkkenet?: Det som jeg har lyst på den dagen.

Favoritt lesestoff?: Ikke mye lesing på meg, men hockeymagasiner etc blir nok foretrukket.

Hvilken superhelt ville du vært?: Han er nok kanskje ikke noen super helt, men skulle gjerne hvert Zdeno Chara.