Støtt Brumunddal IBK via Klubbene.no

Støtt Brumunddal IBK, neste gang du skal handle på nett.

Nyhet! Vi lanserer nå vår egen medlemsside hos Klubbene.no. All handel våre medlemmer og støttespillere gjør gjennom denne medlemssiden, gir penger tilbake til BRUMUNDDAL IBK.

Gjennom våre medlemssider på Klubbene.no finner Dere i dag avtaler med mer enn 100 av de mest profilerte norske netthandlene. Alle disse betaler penger tilbake til vår klubb, så lenge man klikker seg via våre sider på klubbene.no. Klikk på linken og ta en kikk!

Brumunddal IBK  har gleden av å tilby en ny og fremtidsrettet «klubbdugnad»! Klubbene.no lar deg støtte Brumunddal IBK gjennom din normale netthandel. Handelen koster ikke noe mer for deg. Derimot gir all handel på vår medlemsside en sum tilbake til Brumunddal IBK. Beløpet vi mottar står oppført ved siden av hver annonsør.
Dersom våre medlemmer og støttespillere bruker vår medlemsside hos Klubbene.no aktivt, kan dette på sikt være med på å erstatte annet dugnadssalg.

Klubbene.no har som formål å hjelpe klubber og foreninger til å tjene penger på nye og innovative måter. De gir medlemmer, ildsjeler og støttespillere muligheten til støtte sin klubb eller forening gjennom deres netthandel. Det koster ikke noe mer for de som ønsker å gi sin støtte.

Vi både oppfordrer og håper våre medlemmer benytter seg av dette neste gang man skal handle via internett, og hjelper oss og spre budskapet til venner og familie.
Dette er en kjempe fin møte å støtte vår klubb på!

For spørsmål, kontakt Tom Richard Hovde, 900 79 776 eller richardhovde@yahoo.no

klubbenepng-copy