KICK-OFF 2015 – Vi sparker i gang sesongen

Brumunddal Innebandyklubb inviterer til Kick-off 10 september, kl 18:00 i Fagerlundhallen!

kickoff plakat 2015 copy

Vi har lyst til å skape en litt hyggelig og annerledes kveld – lavterskel – i krysningen mellom kultur og idrett!

Brumunddal innebandyklubb ønsker å vise seg fram for borgere av Ringsaker. Det er mye spennende som skjer i klubben i disse tider, blant annet skal det startes opp jentelag og guttelag etter høstferien. I den anledning ønsker vi å starte høstsesongen med et realt smell og en Kick-off, der vi vil ha skikkelig liv i hallen! For å lage ekstra trøkk i hallen denne kvelden har vi med oss på laget Gaupen Musikkforening, Ringsaker skolekorps, Moelv Jente og Guttemusikk korps, Furnes skolekorps og Brumunddal Jente og Guttemusikk som skal fyre opp stemningen i hallen.

Vi har invitert et av de heteste rivaliserende lagene til å spille en showkamp mot A-laget til Brumunddal, 1.div klubben Ajer IBK. Vi håper på fulle tribuner denne kvelden av engasjerte tilskuere som kan løfte oss til seier!

Det hele starter kl. 18.00 med innmarsj fra våre venner i korpsforeningene. Her blir også klubbens nye drakter vist frem for første gang.
Klokka 18.30 er det klart for A-lags kamp mellom Brumunddal IBK og Ajer IBK. Dette blir et meget prestisje tungt oppgjør, og det enste mellom klubbenes A-lag denne sesongen. Lagene møttes to ganger i 1.div sist sesong, m.h.h. en seier til hvert av lagene.
Under pausene blir det underholdning.

Brumunddal innebandyklubb er på veg inn i sin 12. sesong, og ønsker at flere skal få kjennskap til klubben. Gjennom denne kvelden vil korps møte bandy og ha det gøy sammen!

KVELDENS PROGRAM
18.00 Innmarsj. Klubbens nye drakter blir offentlig gjort.
18.30 Kampstart Herre:
  Brumunddal IBK – Ajer IBK
20.00 Kåring av mest kreative og livate gjeng/korps.
ÅPEN KIOSK

Vi ønsker alle hjertelig velkommen!
Kom og lag liv slik at hallen koker!!

Bak arrangørgruppa står:
Håkon Sørli, Joakim Rognstadbråten, Herman Sønes, Harald Sønes og Håvard Westmo.
Mentor: Eli Nannestad og Karoline Amb