H1: Klubblegende satser videre.

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for kommende sesong og neste mann ut er evigunge Richard Alfstad.

IMG_0101

Det er meget gledelig å kunne melde at klubblegenden Richard Alfstad satser videre med klubben. Richard «Evig unge» Alfstad fyller 40 år i november og går inn sin tolvte sesong med klubben. «Rikki» er beviset på at alder bare er et tall, og som vin, kan man bli bedre med årene.  Etter en litt tung sesong i klubbens første møte med 1. div i 13/14, 2 mål og 8 poeng,  slo legenden tilbake sist sesong. Han var igjen en av lagets viktigste brikker, spilte samtlige 20 kamper i 1. div og noterte seg for sin beste sesong siden 2010/2011, med 10 mål og 20 poeng. Richard topper de fleste lister i klubbens adelskalender. Med 130 kamper og 157 poeng for A-laget er det ingen over, eller i nærheten.

Richard Alfstad er en speedy forward, et arbeidsjern og god i duellspillet. Han kommer nesten alltid seirende ut av vantdueller med ball. På tross av at han nok ikke har det mest skremmende skuddet i klubben, har han likevel funnet nettmaskene 83 ganger med A-laget, og flere vil det bli!
Vi gleder oss til mer morro med  «Rikki» de neste to sesongene!