H1: Solid sisteskanse signerer med Brumunddal

Vi fortsetter å bygge laget, og nå har klubben fått på plass en meget viktig brikke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er meget gledelig å kunne melde at Bjørn Atle Torstensen gjør comeback i Brumunddals drakta. Bjørn Atle spilte sist aktivt for klubben tilbake i 2010/11 sesongen, og har 22 A-lags kamper bak seg for klubben. De siste to sesongene har han stått i mål i ishockey, men har  figurert med enkelte gjesteopptredener på Brumunddals 2. lag. Nå har partene kommet til enighet om en toårsavtale.
Klubben slet med kontinuitet på målvaktsplassen sist sesong, spesielt etter at Lien gikk ut med langtidsskade etter jul. Det kan nå se ut som om det problemet er løst og at  Bjørn Atle vil gi den tryggheten og roen laget har manglet det siste året.
Bjørn Atle er en keeper med meget god bevegelighet og langt rekkevidde. Med nesten 190 på strømpelesten er han svært atletisk.

Vi ønsker Bjørn Atle velkommen tilbake!