H1: Spilleskikkelig forward klar for Dala

A-laget fortsetter å bygge laget og  nå har en solid forsterkning signert for 2 år.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er klart at Lars Christian Holm er klar for Brumunddal, og er klar for en to årskontrakt med klubben. Lars Christian Holm har en fortid fra Gjøvik IBK, men har ikke spilt de siste fire sesongene. «Lasse» flyttet til Brumunddal i våres og har den siste tiden trent med klubben. Holm har lang fartstid i gamet, og var en av Gjøviks beste spillere tilbake i klubbens «glanstider». Dette er ikke første gangen Lars Christian blir å se i Dala drakta. For de som husker godt og har fulgt Brumunddal tett de siste årene, vil man kanskje huske Holm fra 2008/2009 sesongen da Brumunddal og Gjøvik sine herrelag var sammenslått.

Lars Christian Holm er en teknisk god spiller, med et meget godt skudd. Han er meget god til å holde på kula, og jobber utrettelig på banen. Holm er en goalgetter har puttet jevnt med poeng da han spilte i Gjøvik, og vil helt klart bli en flott tilvekst til laget.

Brumunddalibk.no ønsker Lars Christian velkommen til klubben!