H1: Forsvarsbauta forlenger med klubben

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for neste sesong og neste mann som er klar er; Sindre Smestad Pedersen

D

Det er gledelig å kunne melde at Brumunddal IBKs Sindre Pedersen har tegnet ny kontrakt med klubben. Dermed er sindre klar for sin sjette sesong med klubben. Sindre er en meget viktig brikke i laget, og har vært en av lagets beste forsvarsspillere de siste sesongene. Sindre er en rolig type type, og hardtarbeidende forsvarsspiller. Sindre er en defensiv back, med godt blikk for spillet. Han posisjonerer seg meget godt, og er god til å rydde opp i egen sone. Sindres fartstid med klubben strekker seg langt tilbake. Som unggutt var han med allerede før klubben ble stiftet tilbake i 2003. Som tyveåring spilte han sin første sesong for klubben i 2005, før han flyttet til Lillehammer og Bergen for studier.