H1: Slepen tekniker klar for to nye sesonger.

Vi vil i tiden fremover presentere de spillerne som er klare for neste sesong og neste mann som er klar er; Martin Korpberget Bjørke.

IMG_0460

Sesongen 2014/2015, skulle bli året unggutten Martin Korpberget Bjørke virkelig skulle slå fra seg i 1. div. Sesongen før var han blitt gradvis matchet og fikk mer og mer spilletid. Sist sesong var Martin en klubbens lokale spillere som det skulle satses på. Martin er en spiller med slepen teknikk og et farlig dragskudd, og har potensialet til å utrette mye. Men det skulle ikke gå helt slik. K.B. fikk bare med seg sju kamper, da en kneskade satte en effektiv stopper for sesongen. Han rasket med seg 4 mål og 6 poeng. Vi vet Martin ikke har fått vist det han er god for de siste to sesongen, men håper nå at vi kan legge skade historikken bak oss. Vi gleder oss til å få se mer av Martin fremover.
Martin har tidligere vært linket til Ajer tidligere, og klubben er meget godt fornøyde med at Martin fortsetter i Brumunddal  i det som bli han sjuende sesong i drakta.