Seier på Nes, Nes/Hamar Embla 0-2 (0-1,0-0,0-1)

Med media på sidelinja var vi igjen klare for kamp og gira på å vinne over det sammenslåtte laget. Vi stilte med to fulle rekker, pluss en. Frogner er ikke med i år så det ble ingen pepperkaker. Dommeren sa klart fra at han ikke ville ha med noen ekstra dommere.

Kampen startet bra, vi styrte mye, men hadde litt for stort strekk i laget. Vi hadde noen sjanser, men klarte ikke å sette noe mål før det hadde gått nesten 15 minutt da Silje fant Maren foran mål, til stor jubel for Dala damene og Roger. Eva hadde noen supre redninger til tross for at hun var langt i fra frisk. Jeg har pr dags dato bare sett Eva bli bedre når hun er syk. 🙂 Rett etter at vi fikk målet i mot presset andre rekka med Marthe og Lene på mål, det resulterte i at Lene ble litt vel ivrig og grisespilte litt ved vantet og fikk fortjent to min. Til tross for at Lene mente det ikke var såååå ille. Vi stod sterkt i undertall, og gikk av banen til pause med ledelse.

Vi gjorde avtaler i pausa, og var klare til å fortsette bedre i andre periode. Som sagt så ikke gjort. Det gikk over hodet ikke etter planen. Vi hadde laaaange bytt og lite flyt. Vi fikk en overtallsperiode som vi ikke klarte å utrette stort i, men fikk heller en utvisning i mot oss, noe vi i grunn ikke trengte. Perioden ebbet ut og godt var det.

Nå skulle det store skje. 🙂 Vi hadde noen sjanser og presset på, styrte spillet, men fikk ikke uttelling før Maren igjen ble servert av Silje. Heeeerlig! Godt å lede og deilig å sette mål. Nes/ Embla presset på, men Eva gjorde jobben i mål og holdt nullen. Vi har seriens beste målvakt! 🙂 Det ble en ny utvisning på slutten av kampen, men det ble ikke fler mål på Nes.

1. Rekka: Johan, Amb, Silje, Cathrine, Maren
2. Rekka: Dash, Malle, Lene, Marthe, Elin
Solfrid og Sina spilte også. Eva i mål – bra innsats.

-Marthe-

Dame lagbilde 11122012 Nes-brdal 0-2

SIDEBAR: Nestekamp pub 11.des kl. 2100

Mandag 7.januar kl.20.30
sidebar-logo-gjovik-60px vs. sidebar-brumunddal-60px
Gjøvik IBK   Brumunddal IBK 2
Onsdag 16.Januar kl.19.00
Kallerudhallen
sidebar-brumunddal-60px vs. sidebar-logo-elverum-60px
Brumunddal IBK   Elverum IBK
Søndag 20.januar kl.14.30

Andrelaget feide Lillehammer av bana

Søndag spilte andrelaget sin siste kamp før jul, da Lillehammer gjestet Fagerlundhallen. Våre menn hadde god kontroll gjennom hele kampen, og vant komfortabelt 8-1. Dermed tar de også juleferie på toppen av tabellen.

SIDEBAR: Nestekamp pub 09.des kl. 1800

Mandag 7.januar kl.20.30
sidebar-logo-gjovik-60px vs. sidebar-brumunddal-60px
Gjøvik IBK   Brumunddal IBK 2
Onsdag 16.Januar kl.19.00
Kallerudhallen
sidebar-logo-nes2-60px vs. sidebar-brumunddal-60px
Nes IBK   Brumunddal IBK
Tirsdag 11.desember kl.19.00
Neshallen

A-laget tar juleferie på topp av tabellen.

Mandag barket nabolagene Brumunddal og Ajer sammen til det som har blitt ett nytt og spennende byderby. Det så lenge ut som om våre menn skulle dra seieren greit i havn, men med Ajers sluttspurt ble det en triller avsluttning på kampe, som endte 5-4.

SIDEBAR: Nestekamp pub 3.des kl. 2200

sidebar-brumunddal-60px vs. sidebar-logo-elverum-60px